marți, 19 februarie 2013

PROFESIONALISM, CREATIVITATE & DALLES GO


In cadrul de cursului de stilism de joi seara, mi-a venit ideea de a scrie un articol chiar despre cei de la Universal DallesGo.

Mi-am zis de ce nu?
Doar in cadrul cursurilor de la Dalles Go, am primit primul imbold de a-mi schimba domeniul profesional si de a-mi urma drumul meu, altul decat cel de pana atunci.

Oare ce-mi doream? O noua viziune. Sa stiu cine sunt si ce vreau. Sa accesez un drum nou, de nisa, Consultantul de imagine!



Asa ca, de-a lungul timpului, m-am inscris la mai multe cursuri din cadrul Dalles Go, respectiv stilism, fotografie, design interior. Aceste cursuri aveau o stransa legatura intre ele, ele reprezentand exact ceea ce imi doream sa fac pe mai departe.




Cursurile facute la Universal DallesGo au reprezentat o experienta placuta si interactiva, datorita informatiilor obtinute, a experientei acumulate, a prieteniilor legate, a profesorilor, adevarati profesionisti in domeniile lor. Oameni, care ne-au motivat profesional, invatandu-ne din trucurile meseriei lor, sfatuindu-ne, criticandu-ne, imbarbatandu-ne, aratandu-ne unde mai avem de lucrat.




In acceptiunea mea, ne-au transmis doua lucruri minunate, pe care ar trebui sa le invatam fiecare dintre noi: sa avem incredere in noi si sa transmitem mai departe ceea ce stim, sa impartasim cu ceilalti secretele meseriilor noastre.




Universul DallesGo este un proiect cultural reprezentat de o echipa tanara, puternica, motivata, dornica sa promoveze talentele noastre si sa le pastreze in tara. Cursurile promovate de ei sunt destinate persoanelor pasionate de comunicare, de arta, de frumos in toate formele ei.
Sunt pe piata romaneasca de trei ani de zile, cinci sezoane si au avut pana acum 600 de cursanti, un numar impresionant.
Cursurile sunt dintre cele mai diverse: Stilism & Tendinte in Moda, Make-Up, Hairstyling, Fotografie, Relatii Publice, Advertising, Design Interior.
Un proiect ambitios ce se adreseaza atat pasionatilor, cu posibilitatea de a se specializa si a se dezvolta tot mai mult in domeniile dorite, cat si persoanelor animate de provocari profesionale.





Cursurile after work din cadrul Universal D G sunt cu atat mai ofertante in aceasta perioada, cu cat pana pe 8 martie exista reduceri speciale la ele. Discount de 20%, reducerea aplicandu-se pentru tot portofoliul de cursuri after work de la Universal DallesGo. Cursurile vor fi interactive, si se vor desfasura pe o durata de 12 saptamani, intr-o atmosfera relaxanta, pline de informatii utile, multa practica, alaturi de oameni minunati.

Campania Go Sale! se desfasoara pana pe 8 Martie sub motto-ul: cea mai tentanta reducere si cele mai cautate cursuri din Capitala: 20%OFF@Universul DallesGo!
Reducere de 20% este valabila si pentru voucherele-cadou puse la dispozitie de Universal DallesGo, persoanelor care cauta inspiratie in preajma zilei traditionale a indragostitilor, Dragobetele sau celor care vor sa pregateasca o surpriza de 1 si 8 Martie.

Pentru a profita de aceste reduceri, in viitorul apropiat ma gandesc sa ma inscriu si la cursurile de PR.
In mod sigur ma va ajuta sa-mi dezvolt si mai mult abilitatile de comunicare. O idee buna, nu credeti?



Daca ti-a placut acest articol, da-ne un Like pe pagina de Facebook  PerfectLegsShoes si pe profilul personal de Facebook, unde te invit sa parcurgi posturi, poze si articole despre stil, trenduri si evenimente. Multumesc anticipat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu