luni, 12 august 2013

IT'S BLACK, IT'S WHITE - EPISODUL 8

In 2013, clasicul mix alb-negru a capatat uneori valente avangardiste, eleganta sa fiind exploatata si in combinatii de materiale noncomformiste.

Combinatie de efect, alb-negru confera o eleganta neostentativa, si desi este pe podiumuri dintotdeauna, acest trend confera inca un look modern, usor abordabil in orice parte a zilei. Alb-negru, o combinatie care cu siguranta nu se va demoda niciodata, mereu la moda, placuta ochiului si dupa parerea mea, foarte jucausa.

Si ca sa imi continui jocul, am abandonat masina personala, parcurile, gradinile, terasele si am dat o raita prin piata, am cumparat, am socializat, apoi m-am suit in tren, spre o destinatie necunoscuta. Binenteles, imbracata intr-o tinuta alb-negru.







Esti in pana de idei? Nu stii cu ce sa te imbraci de dimineata? Alege culorile cele mai usor  de asortat, ce merg excelent impreuna, alb-negru.Totul va decurge rapid, iar tinuta ta va prinde viata pe tine. Farmecul acestei combinatii consta in versatilitatea ei. Normal, conteaza materialele si accesoriile folosite, dar mai ales atitudinea cu care porti aceasta tinuta. Aceasta tinuta feminina, trebuie sa te completeze pe tine ca si personalitate si sa te scoata in evidenta.



foto credit: Ovidiu Huiban

In cazul in care vrei sa nuantezi tiparul combinatiei alb-negru si sa adaugi ceva in plus tinutei tale, poti aduce putina culoare. Eventual o culoare mai vie, rosu, roz sau verde smarald.

Indrazneste si alege alb si negru!
Simplitatea studiata a pieselor de imbracaminte alb-negru transforma orice aparitie intr-o declaratie de stil.


Daca ti-a placut acest articol, ofera-ne Like tau pe pagina de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu