luni, 5 august 2013

DESPRE ZIUA DE MARTI

Ce reprezinta ziua de marti? O noua zi din saptamana, o alta zi de munca, o zi "cu cele trei ceasuri rele", dar mai ales cea mai obisnuita zi din saptamana. 

Nu este nici ziua de luni, in care se simte inca euforia evenimentelor din week-end, dar si stresul inceputului unei noi saptamani de lucru si nici ziua de miercuri sau joi, in care incepe sa se simta apropierea unui nou inceput de week-end. Ca sa nu mai vorbim de ziua de vineri, in care pe deplin fericita, cu un zambet larg pe buze, declar inceputul de week-end.

In aceasta zi, ma trezesc mai greu, ma imbrac mai greu si intotdeauna am mai multe de facut. Dar ma straduiesc mereu sa-mi indeplinesc indatoririle si totodata sa ma bucur de tot ceea ce Dumnezeu mi-a daruit. Si totusi...abia astept sa treaca ziua de marti.

O zi dificila si din punct de vedere vestimentar. Trebuie sa ma si imbrac. Dar cu ce? O intrebare neobisnuita pentru mine in alte zile din saptamana. Ce mai, lucrurile nu-mi ies prea bine in zilele de marti! Asa ca am pus in aplicare dictonul: " Daca nu pot face ceva bine, macar sa-l fac sa arate bine". Indiferent de ce tinuta am ales sa imbrac la locul de munca, business sau casual, tinuta mea a fost intotdeauna ingrijita, potrivita si moderna. Am reusit sa combin elementele clasice cu cele moderne.


Am ales o rochie de culoare rosie din matase Dupioni, o matase de o inalta calitate, produsa prin impletirea a doua fire de matase din culori diferite. Astfel, matasea initiala pare sa-si schimbe culoarea la fiecare miscare. O rochie cu finisaje deosebite, ce ofera un design frumos si lejeritate in miscare. 

Pentru o tinuta de zi, am accesorizat rochia cu o pereche de balerini bleumarin din piele. Pentru a fi purtata ca si tinuta de dupa-amiaza, teatru sau cocktail, voi putea accesoriza tinuta aleasa cu o pereche de pantofi cu toc si un plic in culori neutre, pentru a mentine atentia asupra rochiei si nu asupra altor detalii.

Consider ca putin fler si o pata de culoare pot face intotdeauna minuni.


Daca ti-a placut acest articol, ofera-ne Like tau pe paginile de Facebookwww.facebook.com/LiviasFashionWorld si PerfectLegsShoes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu