luni, 29 iulie 2013

O INCURSIUNE MINUNATA IN MINTEA CELOR MICI!

O zi obisnuita din saptamana. O zi de lucru sfarsita. O dupa-amiaza placuta de sfarsit de iulie. Un aer mai respirabil, o companie placuta, o plimbare binevenita si o tinuta, deh, ca dupa birou. Asta nu m-a impiedicat deloc sa intru pe "terenul" celor mici, in lumea lor minunata. In traducere libera sa dau in mintea copiilor. Si am constatat ca este asa de bine sa mai fiu macar pentru cateva clipe din nou copil. Gata cu responsabilitatiile, cu ce zice gura lumii, timp suficient de joaca! M-am simtit eliberata de tot stresul cotidian si incarcata cu multa energie pozitiva, mai ales ca in aceste zile are loc un aspect astral extrem de rar, si totodata benefic ce aduce noroc, evenimente propice si o evolutie a sufletelor noastre.



Pacat ca joaca s-a sfarsit si am revenit din nou pe planeta Pamant, via Romania, Bucuresti. Asa ca m-am cocotat din nou pe inaltimile sandalelor mele, si mi-am purtat mai "cu prestanta" tinuta alcatuita din fusta neagra din vascoza si elastan, si bluza crem din bumbac, voal plisat si mici insertii de dantela neagra. 



Frumoasa incursiune in aceasta lume mirifica. Ar trebui sa incercati si voi din cand in cand jocul asta! Asta daca nu v-au reinvatat deja copiii vostri sau ai prietenilor vostri!



foto credit: Ovidiu Huiban



Daca ti-a placut acest articol, ofera-ne Like tau pe pagina de Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu