duminică, 13 ianuarie 2013

BRANDURI DE LUX & SOCIAL MEDIA


Primul pas ce da putere si recunoastere unui brand de lux este calitatea si pretul. Achizitionarea unui astfel de bun de lux este o investitie. Cea care poate demonstra consumatorilor, nivelul inalt de creare a acestor bunuri de lux,  si ce le diferentiaza de celelalte bunuri este Mass Media. Mentinerea unui nivel online de calitate  necesita un angajament de resurse, atat umane si financiare.

Media inlesneste dialogul dintre consumatori si branduri.  In ziua de azi, asteptarile si comportamentele consumatorilor s-au schimbat. Astfel consumatorul modern cere mai mult de la branduri, in special de la cele de lux. Pe viitor, succesul brandurilor de lux va depinde de strategiile de dezvoltare ce se adreseaza noilor comportamente ale consumatorului modern online. Mass-media poate crea o experienta online care îndeplinește sau depășește standardele de branduri, cat si asteptarile consumatorilor.

Pentru extinderea audientei, brandurile de lux trebuie sa identifice spațiile online și platformele de social media, sa faca cunoscute modalitatiile de comunicare a brandurilor, sa creeze strategii individuale pentru a direcționa anumite segmente de consumatori in functie de modul în care se comportă online si sa fie excelente in unul sau doua platforme media.



Consumatorii se identifică adesea ei înșiși prin elementele pe care le cumpăra și prin ceea ce produsele acestor branduri reprezintă. Consumatorii pot utiliza brandurile de lux ca simboluri ale statutului social, difuzarea si asocierea lor în cercurile lor sociale contribuind prin eforturile personale la construcția de brand.
Dand "like-uri" brandurilor pe Facebook sau prin comentariile facute pe Twitter, consumatorii fac pe statusurile lor online, o promovare excelenta pentru brand.

Pentru brandurile de lux, aceasta aprobare autentica este forma cea mai valoroasa de publicitate online. Multi consumatori isi publica povestile, pozele ce descriu relatia lor cu aceste branduri de lux. Pentru consumatorii online, emanciparea vine de la a avea acces, precum și informații de la brandurile de lux. Fanii vor sa socializeze cu brandurile, sa se simta speciali si sa fie asociati cu brandurile lor favorite pe retelele de socializare. Pentru aceste branduri, cheia este marketingul de lux, de a construi o identitate socială de brand, de a crea si mentine o conexiune emotionala cu consumatorul.


Daca ti-a placut acest articol, da-ne un Like pe pagina de Facebook PerfectLegsShoes. Multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu