luni, 28 ianuarie 2013

MODA versus INTERNET&BLOG

Din ce in ce mai multi oameni isi petrec intreaga zi online. Internetul a devenit o parte a vietilor noastre. Acum putem face cele mai diverse activitati: de la cumparaturi, distractie, citit, TV, sa cunoastem oameni noi si pana la a lucra online de acasa. Pas cu pas the World Wide Web a castigat cea mai mare parte a activitatiilor noastre de zi si de noapte.

Este era retelelor sociale, si s-a dovedit ca membrii Facebook-ului impreuna cu a celorlalte retele sociale depasesc populatia Indiei si a Chinei la un loc.


   

Necesitatea este mama inventiilor si de cate ori omul a avut nevoie de ceva, a gasit o cale sa o descopere. Acesta este si cazul Internetului, specia umana avand intotdeauna dorinta adanca de a comunica, mai ales de a comunica la distanta.

Oamenii devenind din ce in ce mai interesati de Internet, si multe afaceri s-au mutat in aceasta zona virtuala. Astazi miliarde de euro circula zilnic pe internet. Putem cumpara sau vinde bunuri, plati servicii, dar si munci pe internet. Nisa financiara este foarte dezvoltata in mediul online. Poti investi fonduri, incheia afaceri, ori poti face bani din tranzactionari forex, doar folosind laptopul de pe biroul tau.

Internetul a revolutionat calculatorul si comunicarea  in lume cum nimeni nu a reusit pana acum. Cheia pentru aceasta dezvoltare rapida este liberul acces la informatiile necesare.

Internetul este un instrument indispensabil pentru un pasionat ce invata in domeniul modei, de exemplu. Daca stie unde sa se uite, v-a gasi idei interesante pentru proiectele sale, inspiratie pentru design si, probabil v-a fi mai bine imbracat.

Indiferent daca studiem sau nu moda, sunt unii dintre care iubesc magazinele online de profil, de multe ori promitandu-ne noua insine ca doar ne vom uita, nu vom cumpara!




Acum putem vizita magazinele din Paris, Londra si New York, putem arata bine, chiar daca afara ploua, binenteles prin intermediul Internetului, care ne reaminteste de moda vazuta pe High Street sau in cataloagele de comanda prin posta.

Desi impatimitii care invata in domeniul modei nu pot vedea "live" marile showuri de moda, ei pot vedea, adeseori, cele mai bune elemente din aceste showuri pe internet. De exemplu, Saptamana Modei la Londra este ca un site si poate fi gasit la www.londonfashionweek.co.uk. Aceste site-uri a targurilor de moda sunt "live" doar o scurta perioada de timp, si apar doar dupa ce incep targurile.


Industria modei a fost transformata de internet, urmand inevitabil bloggingul. Impatimtii modei isi pot savura cafeaua din casele lor, de pe propria canapea sau dintr-un internet cafe, si pot afla cele mai noi trenduri, ultimele creatii ale designerilor cunoscuti, sfaturi utile despre haine, coafuri, stiluri noi, prezentari si targuri de moda,  pentru ca acum aproape orice poti gasi in blogurile de moda.

Blogurile pot publica instantaneu. Influenta interesanta, spumoasa si informativa a blogurilor de moda este acum in curs de dezvoltare de la un hobby captivant intr-o afacere viabila. Moda blogurilor este cel mai recent si mai trendy mediu pentru promovarea si vanzarea brandurilor de moda. Internetul este dominat de bloguri concurente, atat independente, cat si de bloguri de moda bine-finantate ceea ce a permis pasionatilor de moda sa tina pasul cu cele mai noi stiluri. Blogul este un canal interactiv pentru diseminarea celor mai noi informatii, unde putem citi punctul de vedere al cuiva sau comenta anonim.

Marele beneficiu al blogului este ca, reprezinta modul cel mai ieftin si mai usor de a-ti proiecta si de a-ti face cunoscuta activitatea proprie pentru oamenii din intreaga lume.

Mult succes in tot ceea ce intreprindeti!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un Like pe pagina de Facebook PerfectLegsShoes . Multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu