duminică, 5 mai 2013

O PATA DE CULOARE SI MICI INTAMPLARI HAZLII. EPISODUL 1


M-am intrebat des, de ce prefer cu preponderenta culoarea albastra, respectiv bleumarinul in favoarea altor culori. 


Am revazut marea, si am inteles! Bleumarinul este culoarea ce-mi evoca fascinantul univers al marii si al cerului. Este culoarea emotiilor profunde si a secretelor ascunse in tainitele sufletului, lumina sa revigoranta si relaxanta inspira la calm, fiind potrivita pentru odihna fizica si psihica a fiecaruia dintre noi.

Culoarea bleumarin traduce necesitatea de a lua aminte la propria viata interioara, pentru ca, nu-i asa, trebuie sa ne cunoastem intai pe noi insine, pentru a-i putea intelege apoi pe ceilalti.

Saptamana asta pe care tocmai am incheiat-o, am avut parte din plin de calm, relaxare, regasire interioara, presarata cu mici bucurii si ceva culoare.

Asa ca nu sunteti mirati ca tinuta aleasa de mine are mult bleumarin, nu-i asa?
O tinuta uni la care am adaugat o pata de culoare. Am ales accesorii, albastru cu alb si pantofi din lac rosu. 


O tinuta potrivita pentru o zi la birou, un curs, un targ de moda, o prezentare, eventual, o seara de teatru sau film, o terasa sau o mini sedinta foto pe holurile imense ale Academiei de Biliard. Cum am si facut de altfel!





Bleumarinul se asorteaza foarte bine cu intreaga gama de roz, portocaliu, rosu, in special, rosu caramiziu si binenteles, cu albastru deschis.
Bleumarinul confera unicitate unei tinute, iar cel/cea care o poarta nu va trece neobservat/a.


 




In agitatia momentului si a trairii lui, am uitat sa mai iau in calcul si scara. Pana la urma am facut cunostiinta si cu ea. Dar totul e bine cand se termina cu bine!




Sa aveti o saptamana cu mult soare si in culori!




Daca ti-a placut acest articol, da-ne un Like pe pagina de Facebook  PerfectLegsShoes si pe profilul personal de Facebook, unde te invit sa parcurgi posturi, poze si articole despre stil, trenduri si evenimente. Multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu